subota, 12. studenoga 2011.

* Krave ne smiju brzo da trče, da ne bi prosule mlijeko. *:)


Mujin fico***
Vozi se Mujo fićom po autoputu i prokuha mu motor. Sav živčan izleti iz auta i počne lupati po njemu, u tom trenutku stane neki tip sa mercedesom i pita: "U čemu je problem?" A Mujo će: "Ma prokuhao mi motor!"
Frajer: "Pa mogu te ja povući do najbliže radionice!"
"Može super, ali ako budeš išao više od 80 km/h budem ti blicao da usporiš." - odgovori Mujo.
I tako krenu oni, kada u jednom trenutku proleti pokraj njih BMW-u sa 250 na sat.
Frajer sav lud u mercedesu počne urlat: "Ma neće mene valjda neki BMW- prestići!" 
I po gasu za njim, a jadan Mujo iza blica kao lud.
I ganjaju se po cesti kad ono policajac snima brzinu: BMW 250, mercedes 250, fićo 250 i padne u nesvjest...
Dotrči mu parter i pita ga: "Pa jesi dobro? Šta je bilo?
A on će: "Nećes vjerovati, mjerim brzinu, a kad ono BMW 250, mercedes 250, fićo 250 i još im blica da se maknu!*:)))

"Nisam pocinio nikakav zlocin. Samo nisam postupio u skladu sa zakonom."*:)))

U životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno***

Dijete uvijek može odrasloga naučiti trima stvarima: da bude veseo bez razloga, da bude uvijek nečim zabavljen, i da se zna svom snagom zauzeti za ono što želi.*:))


☺ Šetaju slon i miš i pričaju o svemu i svačemu. Odjednom kaže slon:
'Je li, koliko si ti star?'
A miš odgovori:
'Šest mjeseci.'
'Uh', kaže slon, 'pa i ja sam, a vidi koliki sam ja, a kolicni si ti.'
'Da, ali ja sam tri mjeseca bio bolestan.

☺ 'Imaš li Facebook?'
'Da.'
'MSN?'
'Da.'
'Skype?'
'Da.'
'Twitter?'
'Da.'
'A život?'
'Ma imam i to, ali sam zaboravio lozinku.'


Nema komentara:

Objavi komentar