subota, 12. studenoga 2011.

-Znaš li, babo, koju školu ću upisat?
-Koju?
-Elektromedresu!
-Kakva ti je to škola, sine?
...-Palit ću i gasit kandilje na džamiji..


Dan kad sam se rodila :) Još i dan danas mi mama govori kako sam bila naaaajslađa beba na svijetu, sa onim veeelikim obrašćićima, crvenim kao slatke jagodice. Kako vrijeme leti, Ya ALLAH! Još jučer sam se učila kako hodati i pričati, a danas se učim kako to ne raditi :)) Hairly vam želim noć i sladak san , da vam Allah svaki khayr podari *-*


Najviše se vole ljudi koji imaju iste vrline, najviše se mrze oni koji imaju iste mane.***

Novinar: 
- "Dakle, gospodine Mujo, vi ste pjesnik?" 
Mujo: 
- "Da, ja sam pjesnik."
Novinar: 
- "Amater?" 
Mujo: 
- "A mater nije, ona je domacica, malo po basti i tako to."*:)

Vuk dlaku mjenja ali čarape nikad*:))


Nema komentara:

Objavi komentar