ponedjeljak, 14. studenoga 2011.

Prodao Haso svog papagaja Hrvatu. 
Papagaj bistar, priča sve u šesnest, samo uvijek pozdravlja sa SELAM. 
Nezgodno to Hrvatu, blamira ga ptica stalno pred gostima, i odluči on da ga ne hrani sve dok papagaj ne dođe pameti... Prođe tako mjesec dana i papagaj se ušuti. 
Konta Hrvat, opametio se. 
Sav sretan odluči on da ponovo počne hraniti. Izvadi sjemena i stavi mu ga u kavez, kad će papagaj na to: 
"ALAHU ŠUĆUR, PROŠAO I OVAJ MJESEC RAMAZANA!"*:)) *:)) *:))


Poslije mjesec dana kome, budi se Mujo i vidi Fatu svu uplakanu kako sjedi pokraj kreveta:

Mujo: - Fato, dodji blize da ti nesto kazem.
Fata sva sretna: - Sta je Mujo?
Mujo: - Sjecas li se kad sam izgubio pos'o i svi mi se smijali, a jedina si ti bila uz mene?
Fata: -Sjecam se.
Mujo: - A sjecas li se kad sam krenuo u privatni biznis i propao, ti si opet bila uz mene?
Fata: - Sjecam se.
Mujo: - A sjecas li se kad sam imao sudar i ti 10 dana nisi isla kuci iz bolnice, vec si sve bila uz mene?
Fata: - Sjecam se.
Mujo: - a sjecas li se kad sam bio ranjen i tada si bila uz mene?
Fata: - Sjecam se.
Mujo: - I znas Fato sta sam ja skonto?
Fata: - Sta ljubavi ?
Mujo: - Fato, ti si meni baksuzna !!!*:))) *:)) *:))

Nema komentara:

Objavi komentar