subota, 12. studenoga 2011.

Sredovječni čovjek kupio novog Porschea, izađe na cestu i stisne do160,osjećajući, kako mu vjetar mrsi prorijeđenu kosu. “Ovo je mrak”,pomisli dodajući još gasa.
No, kad je pogledao u retrovizor, ugleda iza sebe policijski auto supaljenim rotirkama.
“Ma, mogu mu pobjeći”, pomisli i stisne na nekih 210 km/h
Tada pomisli: “Kog vraga radim, ja sam prestar za te gluposti”
i zaustavi se, čekajući da stigne policijski auto.
Policajac se zaustavi iza Porschea i prošeće do njega:
-”Gospodine,smjena mi završava za pet minuta i rado ću vas pustiti ako mi date razlog zašto ste bježali… ali neki razlog koji još nikada nisam čuo”.
Čovjek ga pogleda i reče: “Prošli tjedan moja je žena pobjegla s policajcem pa sam mislio da je vraćate”.
Pandur ga pogleda, vrati mu papire i reče: “Hvala, do viđenja”.


Rječitost*

Mujo: Fato je l’ znaš da žena dnevno izgovori 32.000 riječi, a muškarac 16.000, upola manje.
Fata: To je zato što vam sve moramo dva puta objasniti!
Mujo: A?


Zna punica kako se to radi….

“Mama, opet se sa mnom posvađao, ja to ne mogu izdržati! Doći ću živjeti s tobom!”
Majka odgovara: “Ne, draga, on mora platiti za svoje greške! Ja ću doći živjeti s vama!”


Kaže učiteljica đacima:
Ko misli o sebi da je glup, neka ustane.
Svi sjede, niko ne ustaje. Posle dužeg vremena, ustaje Haso. 
Učiteljica sva zapanjena, ne može da veruje da on smatra da je glup, pa ga upita:
Štaaa?! Ti misliš da si glup?!
A Haso odgovori:
Ma, ne, nego mi bilo žao da sami stojite!

Nema komentara:

Objavi komentar