subota, 12. studenoga 2011.

Ozbiljan, oženjen čovjek je nešto ranije otišao s posla jednog petka, ali umjesto da ode kući, proveo je vikend zabavljajući se s prijateljima.
Kada se konačno vratio kući u nedjelju uvečer, žena mu je jako zamjerila i u tome je bila nepokolebljiva.
Nakon nekoliko sati vriske i dernjave, žena je zastala i ponudila mu sljedeće:
– Kako bi bilo da me ne vidiš idućih nekoliko dana???
Suprug nije mogao vjerovati, pogledao je, nasmiješio se i rekao:
– To bi bilo sasvim u redu!

Ponedjeljak je prošao, a ženu nije vidio.
Utorak i srijeda također prođoše, a da je nije vidio.
Dođe i četvrtak... oteklina je splasnula i mogao ju je vidjeti krajičkom lijevog oka.*:)))


Na jednoj plesnoj večeri muškarac prilazi djevojci: 
"Oprostite, gospođice, već sat vremena želim vam nešto reći, ali se ustručavam." 
"Slobodno recite." 
"Kad god se nasmijete, poželim vam reći da dođete k meni." 
"O, pa vi ste pravi zavodnik." 
"Ne, ja sam zubar." *:)))

Hobotnica na bosanski naćin*:))
Sastojci:
-jedno manje janje(do 15.kg)
-jedna veća hobotnica(cca 2.kg)
Priprema:
Dok se janje vrti na ražnju,hobotnica se kuha sa krompirima u puno slane vode.Kada je hobotnica gotova a jagnje ispećeno,izvadi se krompir,voda prolije,hobotnicu bacimo maćkama i kerovima da nezezaju dok mi pećenje jedemo.*:)))
Jagnje servirati uz domaću salatu i limunadu...cccc

Nema komentara:

Objavi komentar